11 Temmuz 2021 Pazar

Prof.Dr.Sucharit Bhakdi'nin son uyarısı : "İkinci dozu yaptırmamaya karar vermenizi isterim.Sadece ikinci doz değil."

                                 Prof.Dr.Sucharit Bhakdi (twitter)

Prof.Dr.Sucharit Bhakdi uyarıyor : "İkinci dozu yaptırmamaya karar vermenizi isterim.Sadece ikinci doz değil,sonrasındaki herhangi bir doz da,hayatınızı tehlikeye atacaktır.Artık buna kanaat getirdim."

Nobel ödüllü dünyaca ünlü virolog Montaignier,"varyanları(mutasyonları) yaratan aşılardır" diyordu,dedikleri tek tek çıkmaya başladı.Yani aşılamalar,mutasyonları yaratıyor.Prof.Bahdi ise,"Mutasyonlar insana hiçbir etki yapmaz" diyor ve ekliyor,"insanları öldürenin aşılar" olduğunu sölüyordu..Bununla ilgili videosunu blogda yayınlamıştım,izlemediyseniz İŞTE BURADA.. Şimdi Twitterda yeni bir videosuna rastladım,"1.aşı olanlara,2 ve daha fazla aşıyı olmamalarını tavsiye ediyor,çünkü, 2 ve daha fazla aşı olanların ölüme daha çok yakın olduklarını",bilimsel olarak kanıtlamaya çalışıyor...İşte o son videosu.
Yani sölediklerini dikkate almak lazım,sadece ekrana çıkartılmasına izin verilen o şöhretli hekimlere hiç güvenmiyorum açıkçası..Bizden söylemesi..Sağlıcakla kalın..😊

UYARILAR : Unutmayın, bu sayfadaki tüm bilgiler sizlere sadece bilgi vermek amacıyladır.. Burada verilen (ve medyada yeralan) konu ve virüs hakkındaki bazı bilgi,haber ve makalelerin ve tıbbi bilimsel çalışmaların doğru ve bilimsel geçerliliği olup-olmadığını da bilmiyoruz..Bu teorilerin,bilgilerin gerçek olup-olmadığını yada ilerde gerçekleşip-gerçekleşmeyeceğini bilemiyoruz.. Bizim yaptığımız sadece bilgi vermektir..Tıbbi olan/olmayan tüm bilgiler,hiç bir şekilde tavsiye niteliğinde ve herhangi bir sağlık yönlendirmesi amacıyla verilmemiştir..  Aşı olup-olmama hakkınız size aittir. Buradaki bilgilerde, size aşınızı olup /olmama konusunda herhangi bir yönlendirme sunulmamaktadır.  Ve size aşı olun /olmayın diye bir tavsiyede de bulunmuyoruz.. Çünkü neyin, ne olduğunu bizlerde tam olarak bilmiyoruz,biz sadece konu hakkındaki bilgi,haber,makale,araştırma vb bilgileri veriyor ve bunlarala ilgili düşüncelerimizi,tahmin ve öngörülerimizi açıklıyoruz.. Aşı olup-olmama kararı sizindir.. Her zaman olduğu gibi virüs ve aşılar konusunda sizin için en iyi olan devletinizin ve hekimlerinizin sağlık yönlendirme talimatlarına uymanız, en doğru olanıdır. Bu hem sizin hem de çevrenizdekilerin iyiliği ve sağlığı içindir..  BURADAKİ genel uyarı kısmınıda okuyabilirsiniz..  Saygılarımızla..

✔Researchs and Reviews Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

23 yorum:

  1. İkinci doz için kararsız kaldım şimdi.

    YanıtlaSil
  2. aa evet etulu bey bunu görmüştük eşimle izlemiştik bence doğru sölüyo biz a$ı olmadık düşünmüyoz ama komşumuz olmuş onu uyardık anlattık bunları ama nafile sen doktormusun konusma fazla ben bilime güveniyom kaç tane olusa olsun olucam demişti yani ne diyim allah şifa versin dedim o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Ertuğrul Bey.
    Tüm dünyada milyarlarca kişiyi aşıladılar. Ben üçüncü aşımı bile oldum. İlk ikisi Çin, üçüncüsü ise, Biontech. Bu ilim adamının anlattığına göre, Allah yar ve yardımcımız olsun. Tamamen aşının insafına kalmışız. Bu virüs ve ardından geliştirilen aşılar insanları yok etmeye proğramlandıysa, hedeflerine ulaşıyorlar. 65 yaş üstü insanlar hadi neyse, hayatının baharında olan insanlara yazık olacak.

    Peki, söz konusu aşıyı en üst düzeydeki bürokratlarımız oldular mı olmadılar mı? Eğer onlar olmadılarsa, gerçekten böyle ters bir durum söz konusudur diyebiliriz. Kimsenin vebal mebal düşündüğü yok. Dünya artık bu kadar nüfusu üzerinde taşıyamıyor, yetmiyor ki, dünyayı yönetenler böyle bir insan kıyımına karar vermişler.

    Ne diyelim. Allah yar ve yardımcımız olsun. İnşAllah kötü bir sonuçla karşılaşmayız. Selam ve saygılarımla sağlıklı günler dilerim. Ha sahi, siz aşılarınızı oldunuz mu?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Yayindaki videoyu izledim. Biliyorsun ilk biontec i olmuştum. İkincisi hakkında kararsızdım. İyi ya da kötü bir karar verdim... Hijyen kurallarına uymaya , kalabalık yerlerden uzak durmaya ve maskeden karbonmonoksit solumaya devam :) Kimileri dünya nüfusu azalsın diye uğraşırken kimileri de çok çocuk yapın diye tavsiye veriyor. Kaynaklarını kıtlaştirdigimiz bir dünyada yaşıyoruz bunu hic bir zaman unutmayalım.

    YanıtlaSil
  5. Ben de ikinci aşıda kararsızım ama randevu aldım hayırlısı olsun bu haberler insanın içini ürpertiyor ,kafasını bulandırıyor.

    YanıtlaSil
  6. Ben de henüz aşı olmadım. Ailemden olan da yok. Aşı karşıtı değilim ama bu virüsün çıkışı da aşılamanın kendisi de büyük bir sır perdesi gibi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 25 Ağustos'ta ilk doz aşıyı olmak zorunda kaldım. Bir sıkıntı yaşamadım, 2. doz aşının da vakti geldi. Olmam gerekiyor iş gereği, bakalım neler olacak? :(

      Sil
  7. günaydın efendim, iyi bayramlar ❀

    YanıtlaSil
  8. Bu aşı işleri hepimizin kafasını en çok karıştıran konulardan..
    Bu arada iyi bayramlarr😊

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar Ertuğrul Bey.
    Covid-19 virüsü ve ardından piyasaya sürülen aşılar, insanlığı büyük bir çıkmazın içine sürüklemiş durumdadır. Ben daha önce de bir yorumda bahsettiğim gibi, yaşımızı yaşadık, dişimizi dişedik, bundan sonra ölüm bizim için kurtuluş sayılır. Ancak, ölememek ve sürünmek de var bu işin içinde. Eğer bu bilim adamlarının dediği doğru çıkarsa, milyarlarca aşı olan insanların başlarına ne işler gelecek merak ediyorum doğrusu. Ablam, 1945'li ilkokul mezunu olup, bu konuda hiçbir bilgi birikimi olmayıp, aşısını yaptırmayanlardandır. Ancak, bu işi bildiği için değil de aşıya, doktora, hastaneye, ilaca vs. alerjisi olan biridir. Bu durumda ablam paçayı kurtaranlardandır diyebiliriz öyle değil mi?
    Eğer aşı ile ilgili gerçek doğruysa, gençlerimize ve çocuklarımıza aşı yaptırmamak lazım. İyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Ben aşı nın birinci dozunu oldum aşı karşıtı değilim yanlış anlaşılmak istemem ama doktor haklı bence çok belirsizlik var ben işyerinden zorunda olduğum için oldum sonucu 6 ay sonra görücez inşallah hep birlikte adamının izni olursa bende birşey paylaşmak istiyorum Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık geçmiş bayramınız mübarek bereketli hayırlara vesile olsun inşallah
    "Sessiz sakin bir ülke Moğolistan. Kocaman bir ülke. Yüz ölçümü bizim ülkemizin iki katı büyüklükte. Ve o kocaman ülkede sadece 3 milyon kadar insan yaşıyor. Yani selam vermek için adam arasanız steplerde günlerce dolaşırsınız. Çok tenha bir memleket.

    Salgın süreci boyunca adeta "kurtarılmış bölge" gibiydi Moğolistan. Salgın gündemine 4 ay önce müthiş bir aşılama kampanyası ile girdiler. Dile kolay yetişkin nüfusunu en çok aşılayan ülke oldular. Zaman zaman bu konuda İsraili bile solladılar. Moğolistanda Covid-19 vakasına düne kadar nerede ise hiç rastlanmıyordu. Aşılama başladıkları tarihe kadar. Yani nerede ise iki yıl boyunca toplam 714 hasta bildirdiler. Yetişkin nüfusunun tamamı aşılandı. Ve maalesef Moğolistan hastalıktan kırılıyor. Ve yine maalesef günlük hasta sayısı 2500 leri geçti. İki yılda toplam hasta sayısının 3-4 katına her gün rastlıyorlar. Yetişkin nüfusunun tamamını aşıla ve günlük 1-2 hasta sayın 2000-3000 lere fırlasın. Bu nedendir diye merak eden var mı? Bence olmalı. Moğolistanda 21 Mart 2021 tarihine kadar koronadan ölen insan sayısı 4 (dört) Aşılama sonrası 629 (altı yüz yirmi dokuz) Neden? Hiç merak etmeyecek miyiz?

    Op.Dr. Bilgehan Bilge

    YanıtlaSil
  11. benimde kafa karışık henüz aşı olmadım bakalım nereye kadar dayanabilceğiz belkide en mantıklısı ölüp gitmek nedir bu arkadaş sürekli sıkıntı sürekli sıkıntı :)

    YanıtlaSil
  12. 2 doz aşı dan sonra 6 ayda yan etkileri gözükür diyorlar Allah sonumuzu hayırlı güzel eylesin inşallah

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,yeni yazı var mı diye bi bakmıştım :)
    Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  14. İki dozu da oldum bakalım beni nasıl bir gelecek bekliyor?

    YanıtlaSil
  15. Değerli gazeteci yazar Arslan BULUT'u takip ediyorum. Bu konuda aylardır yazıyor, yazıyor... Endişeliyim... Yorum yapamıyorum. Sevgiyle emeğinize sağlık Ertuğrul Bey.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar Yıldırım Bey.
    1945 doğ.lu ablam, Korana'ya yakalandı. Sadece halk ekmek büfesinden ekmek almak için evden dışarı çıkan, diğer zamanları ise, evde hasta yatan kocasına bakmakla geçirir, ne misafirliğe gider, ne de misafir kabul eder. Ama ablam aşılarını olmadı, hiçbirini olmadı. Şimdi evde karantinada ve hastalığı ızdıraplı sürüyor. Bugün de öksürüğü başlamış. Aynı evi paylaştığı hasta eşine bulaştırmamak için ayrı ayrı odalarda kalıyor. Ayrı lavabo ve tuvaletleri kullanıyorlar. Ablam kuru inadı yüzünden aşı olmadı. Aşı konusunda bilinçli biri olmadığı gibi, hiçbir sosyal medya hesabı da yoktur ve interneti de kullanmıyor.

    Benim oyum, aşı olmaktan yanadır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak,küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek ve herhangi bir sorunda yasal soruşturma sözkonusu olabilecek bir isim vermek vb gibi yazılar yazmak yasaktır.Özellikle de bunları Unknow olarak yayınlayan yorumlar dikkate alınmayacaktır.Tespit edilirse yayınlanmaz yada silinir..