31 Mayıs 2017 Çarşamba

Duanın Gücü


Şu an bulunduğumuz blogda dini konuları pek paylaşmadığım ve yeni açılan blogumun tanıtımı için zaman zaman hakoaydu blogumdaki yeni yayınları başlık olarak burada aktarmaya gayret göstericem..

Bu yazımız daha çok "duaların gücü" ile alakalı..Burada özellikle de "la ilahe illallah" kelimesinin faziletini de görmüş olacaksınızdır..Şahsen ben bunların çok faydasını gördüğüm için sizlerle de paylaşmayı düşündüm.. Burada asıl yazıyı okuyabilir ve düşüncelerinizi aktarabilirsiniz..

Tabii size kalmış bişi..Bu arada konu sizi biraz sıkabilir hatta biraz da ürkütebilir..Ama ürkmemenizi rica ediyorum..Sonuçta her insanın başına gelen bir durumdur bu..Sakin bir şekilde okuyun ve okuyunca zaten ne demek istediğimi eminim anlamış olacaksınızdır..

ÖMEMLİ NOT: Bu yazı içerisinde üç harfliler olarak bilinen görünmez varlıklar da olduğu için bu makale sizi ürkütebilir ve olumsuz etkileyebilir.Kendinize güveniyorsanız okuyun ama güvenmiyorsanız ve bu gibi konularda çok hassas biri iseniz okumamanızı tavsiye ederim.. Yazıma ara sıra da bazı eklemeler daha yapmaya ve açıklayıcı görseller eklemeye çalışıyorum..Yazıyı okumak ve konuyla ilgili bilgiyi BURADAN alabilirsiniz..Şimdiden iyi okumalar dilerim.. Saygılarımla..E.Y.

NOT: Artık ekleme bitti.Başka eklemeler olmayacak. (05.06.2017)

Ayrıca bunlarda ilginizi çekebilir;
------------------------------------------
Rüyada başka alemlere açılan gizemli kapılar : The Phase (Evre)
İnsanoğlunun saf yaşam formundan suni yaşam formuna geçişi..

✔Researchs and Reviews Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

9 yorum:

  1. Allaha şükür, Ramazan ayında onların elleri,ayaklarve her bir yanı bağlıdır. Ben Ayetel Kürsiyi çok okurum. Bir de AmenerResülü beni sakinleştirmişti. Gece korkuları için öneririm. Zaten Ayetel Kürsi tehlikeli zamanda çok okuyun,denir.

    YanıtlaSil
  2. Asıl yere yorum bıraktım düşüncelerimi Yıldırım kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. hemen okuyorum çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Kendimi bildim bileli gece yatmadan önce 3 Kulhu 1 Elham okumadan uyumam.Hiç şüphesizki duaların gücü çok üzerimizde.Verdiğiniz linkteki yazınızı da geniş bir zamanımda okuyacağım.

    YanıtlaSil
  5. Dualarla güzel enerjiyi birleştirince daha pozitif oluyor insan bende akşamları uyumadan önce okumaya gayret gösteriyorum. Çünkü hep unutuyorum :) Şimdi daha dikkatliyim Ayetel Kürsiyi muhakkak okumaya çalışıyorum. Diğer yazıdan ürkmem sanırım. Okurum şimdi onuda :)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için teşekkür ederim. Elimden kaçtı bunu söyleyemedim size :)))

    YanıtlaSil
  7. Ben de bolca dua eden biriyim.Gücünün de yüksek olduğuna inanıyorum.Ben,duanın hangi dilde olursa olsun içten yapılmasının önemli olduğunu düşünüyorum.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  8. Dua, çok güçlü etkili bir silah, öyle değil mi? :) Yalnızca şunu belirtmek istiyorum: Cinlere 3 harfliler dememize inan bana gerek yok. :) Onların adı cin çünkü. :) Eğer cin kelimesi zararlı bir kelime olsaydı Kuran'da adı Cin olan bir sure olmazdı, değil mi? :) Hem "3 harfliler" denilen yerde cinler eminim kendilerinin kastedildiğini tahmin edebiliyorlardır. :) Teşekkürler, kendine çok iyi bak! ^_^

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak,küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek ve herhangi bir sorunda yasal soruşturma sözkonusu olabilecek bir isim vermek vb gibi yazılar yazmak yasaktır.Özellikle de bunları Unknow olarak yayınlayan yorumlar dikkate alınmayacaktır.Tespit edilirse yayınlanmaz yada silinir..